Μείνεται συντονισμένοι στον 935radio....


Ενημέρωση για όλα!

Πέμπτη 10 Μαρτίου 2011

Ξέσπασμα Φάνης Πετραλιά κατά Σαμαρά.

10 Μαρτίου 2011.
Ξέσπασε κατά των κύκλων του προέδρου της ΝΔ, Αντ. Σαμαρά, η πρώην υπουργός των κυβερνήσεων της ΝΔ, κα. Φάνη Πετραλιά...οι κύκλοι του κ. Σαμαρά, διαδίδουν, όπως αναφέρει η πρώην υπουργός, ότι "αποσύρεται από την πολιτική", κάτι που δεν ευσταθεί, όπως τονίζει η κα. Πατραλιά......
Μιλώντας χθες, στην ιστοσελίδα "newsbomb.gr", η πρώην υπουργός  ανέφερε χαρακτηριστικά : 
"...Όχι μόνο δεν αποσύρομαι, (σ.σ.: από την πολιτική), αλλά επαναδραστηριοποιούμαι κιόλας, όχι ότι έπαψα ποτέ την πολιτική μου δράση. Έχω το πολιτικό μου γραφείο, βλέπω τον κόσμο, κινούμαι στους χώρους της ΝΔ, ασχολούμαι με πάρα πολλά πράγματα και είμαι πάρα πολύ καλά. Δεν ξέρω ποιοι τα διαδίδουν αυτά, τι σκοπό έχουν και γιατί βιάζονται να με… αποσύρουν..."....Αναφερόμενη για τις σχέσεις της με τον κ. Σαμαρά και την κα. Μπακογιάννη, αναφέρει : "...Εγώ είμαι ΝΔ. Με την Ντόρα Μπακογιάννη είμαστε φίλες χρόνια, αλλά άλλο η πολιτική, άλλο η φιλία…", τονίζει...
Να θυμίσουμε ότι η κόρη της κας Πετραλιά έχει αναλάβει σημαντικό ρόλο στο κόμμα της κας Μπακογιάννη "Δημοκρατική Συμμαχία"...(Β.Κ., πληροφ. από newsbomb.gr ).

Δεν υπάρχουν σχόλια: