Μείνεται συντονισμένοι στον 935radio....


Ενημέρωση για όλα!

Κυριακή, 13 Φεβρουαρίου 2011

Ωμή παρέμβαση της ΝΔ, υπέρ των μεγαλοεφοπλιστών.

13 Φεβρουαρίου 2011.
«...Σε μια δύσκολη οικονομική συγκυρία, αν τρέχουμε τους πλοιοκτήτες επενδυτές που υψώνουν την ελληνική σημαία στα δικαστήρια, για να πάρουν αυτά που έχει ψηφίσει ο ελληνικός νόμος-πείτε μου εμένα ποια ξένη επένδυση θα έρθει ποτέ στην Ελλάδα...», τονίζει σε δηλώσεις του, ο πρώην υπουργός Εμπορικής Ναυτιλίας και κοινοβουλευτικός εκπρόσωπος της ΝΔ Μανώλης Κεφαλογιάννης, σχολιάζοντας τη δικαστική διαμάχη, μεταξύ της εταιρείας κρουαζιέρας «Louis» και του ΝΑΤ...πρόκειται για ωμή παρέμαβαση της ΝΔ, υπέρ των αδηφάγων εφοπλιστών και μάλιστα υπέρ μιας γαλάζιας εταιρείας, η οποία έχει χρηματοδοτήσει αδρά γαλάζια στελέχη....

...Το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο δεν αναγνωρίζει τον φαύλο  νόμο 3409/2005 (επί υπουργίας Κεφαλογιάννη) για επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών, θεωρώντας ότι δεν υπερισχύει του παλαιότερου νόμου 2687/1953, άρθρο 13, που αναφέρει ότι η εταιρεία είναι υποχρεωμένη να καταβάλλει τις ασφαλιστικές εισφορές των ναυτικών, με αποτέλεσμα το ΝΑΤ να ζητεί αυτή τη στιγμή από τον όμιλο κυπριακών συμφερόντων 15 εκατ. ευρώ.

...Ο γαλάζιος και φαύλος πρώην υπουργός, διερωτάται αν πράγματι υπάρχει πολιτική βούληση για επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών, (προς χάριν των εφοπλιστών), καθώς τώρα που θα φύγουν τα κρουαζιερόπλοια από την ελληνική σημαία, το ΝΑΤ θα αναγκαστεί να εκταμιεύσει ένα τεράστιο ποσό για να πληρώνει τους εκατοντάδες ναυτικούς που θα μείνουν άνεργοι, ειδικά σε κλάδους και ειδικότητες που δεν μπορούν να βρουν δουλειά.

...Σε ερώτηση γιατί ο ίδιος όταν ήταν υπουργός δεν προχώρησε στη διευθέτηση του ζητήματος μεταξύ του ΝΑΤ και της εταιρείας «Louis», ο Μ.Κεφαλογιάννης τονίζει ότι ουδέποτε του ζητήθηκε κάτι τέτοιο από το Ναυτικό Απομαχικό Ταμείο και μάλιστα τονίζει ότι είχε προβλεφθεί τότε και για το 2005 και για το 2006 ειδικό κονδύλι στον προϋπολογισμό για την επιδότηση των ασφαλιστικών εισφορών των ναυτικών που θα απασχολούνταν σε κρουαζιερόπλοια, προκειμένου να μην επιβαρρύνονται οι μεγαλοεφοπλιστές.......Ο κ.Κεφαλογιάννης  δηλώνει «...ότι το κράτος θα πρέπει «α κρατήσει τους Έλληνες ναυτικούς στη θάλασσα, καθώς οι Έλληνες ναυτικοί και η ναυτική παράδοση της χώρας μας διαδραματίζουν πρωταγωνιστικό ρόλο για την ίδια την ελληνική οικονομία...
...«Αντί να ενισχύσουμε όλα αυτά τα πλοία που έχουν υψώσει την ελληνική σημαία εμείς από την άλλη τιμωρούμε τον εκάστοτε (τυχοδιώκτη) επενδυτή-Αυτό δεν έχει λογική...», υπογραμμίζει ο κ.Κεφαλογιάννης και προσθέτει :«Το ίδιο γίνεται και με την άλλη μεγάλη επένδυση στο Πειραιά της COSCO, που τόσο πολέμησε το ΠΑΣΟΚ και προσωπικά ο κ. Παπανδρέου, στην οποία η πολιτεία δεν επιστρέφει το ΦΠΑ...».

Σε ερώτηση για το θέμα της ασφάλειας των λιμανιών και της γραφειοκρατίας που θέτουν πολλές εταιρείες κρουαζιέρας ο κ.Κεφαλογιάννης τονίζει: «Όλα αυτά τα προβλήματα οδήγησαν να χαθεί η κρουαζιέρα από την ελληνική σημαία τη δεκαετία του 80 και του 90, γι'αυτό ακολουθήσαμε μια πολιτική το 2004 για να ξαναφέρουμε την ελληνική σημαία στα πλοία».

...Σχολιάζοντας την επίσκεψη που θα πραγματοποιήσει ο υπουργός Θαλασσίων Υποθέσεων Νήσων και Αλιείας τέλη Φεβρουαρίου στην Κίνα, αναφέρει ότι «η Ελλάδα θα μπορούσε να κεφαλαιοποιήσει τη δύναμη της ελληνικής ναυτιλίας και να προσεγγίσει επενδύσεις όπως τότε κάναμε εμείς με την COSCO.
...Σύμφωνα με νομικούς κύκλους οι εγκριτικές πράξεις δεν επιτρέπουν ευνοϊκότερες ρυθμίσεις με νόμο αλλά ούτε κανείς αναλάμβανε έως σήμερα να τις τροποποιήσει ώστε να συμφωνούν με το νόμο.
...Σημειώνεται ότι έως σήμερα καμία εκκαθάριση ναυτολογίου δεν έχει γίνει για κρουαζιερόπλοια με ελληνική σημαία από το 2005 και όταν ένα πλοίο διαγραφεί εκδίδονται εκκαθαρίσεις με βάση το σύνολο των εισφορών σαν ο νόμος 3409/2005 να μην υπάρχει.

Δεν υπάρχουν σχόλια: