Μείνεται συντονισμένοι στον 935radio....


Ενημέρωση για όλα!

Δευτέρα, 7 Μαρτίου 2011

Οι Οικολόγοι-Πράσινοι στα διόδια Κιάτου.

7 Μαρτίου 2011.
Οπως γράψαμε και χθες, πολίτες και φορείς, σήκωσαν τις μπάρες των διοδίων του Κιάτου, (Ζευγολατιού), στον οδικό άξονα Κορίνθου-Πάτρας...εκεί βρέθηκε και κλιμάκιο των «Οικολόγων Πράσινων» με επικεφαλής τον
εκπρόσωποΤύπου των Οικολόγων Πράσινων, κ. Γιάννη Παρασκευόπουλο, ο οποίος συνοδευόταν από τον περιφερειακό σύμβουλο και γραμματέα του περιφερειακού συμβουλίου Πελοποννήσου, κ.  Λάμπρο Μπούκλη.......Μετά την συνάντηση που είχε στα διόδια Ζευγολατιού ανέφερε, ο κ. Παρασκευόπουλος δήλωσε "...Είναι αδιανόητο να υπάρχουν διόδια εκεί που ουσιαστικά δεν υπάρχουν δρόμοι, αλλά επικίνδυνα εργοτάξια. Αδιανόητη όμως είναι και όλη η σημερινή πολιτική μεταφορών όπου πίσω από τα διόδια βρίσκεται προσπάθεια εν μέσω κρίσης να φτιάξουμε ένα από τα πυκνότερα δίκτυα κλειστών αυτοκινητοδρόμων, στραγγαλίζοντας παράλληλα το σιδηρόδρομο και τις εναλλακτικές λύσεις...
...Η οργή των πολιτών έχει βάση. Οι εταιρείες διοδίων συμπεριφέρονται ως κυρίαρχες της χώρας και οι απλοί πολίτες συνθλίβονται από μια κρίση όπου την κύρια ευθύνη την έχουν άλλοι. Οι εναλλακτικές λύσεις όπως ο σιδηρόδρομος γίνονται ακριβότερες ή στραγγαλίζονται. Δεν έχει όμως κανένα νόημα να φτάσουμε σ’ ένα σημείο όπου θα υπάρχουν δωρεάν ίσως άνετοι και πολυτελείς δρόμοι , αλλά η μεγάλη πλειοψηφία του κόσμου δεν θα έχει χρήματα για να χρησιμοποιήσει το Ι.Χ. του και δεν θα έχει και συγκοινωνίες για να κινηθεί χωρίς κι αυτό...".
***Από την πλευρά του, ο κ. Λάμπρος Μπούκλης τόνισε τα εξής :
"...Χρειάζεται οπωσδήποτε να καταργηθούν τα διόδια στην Κορίνθου – Πατρών όσο τουλάχιστον είναι σ’ αυτή την κατάσταση. 
...Χρειάζεται να επαναλειτουργήσει το τρένο. 
...Χρειάζεται να προχωρήσει χωρίς καθυστερήσεις και χωρίς υπονομεύσεις η καινούργια γραμμή Κορίνθου – Πατρών. 
...Στους οικισμούς μέσα πρέπει να δοθεί έμφαση στην ανθρώπινη μετακίνηση στις μικρές αποστάσεις με το ποδήλατο και το περπάτημα. 
...Και όπου υπάρχουν αυτοκινητόδρομοι και διόδια θα πρέπει τα έσοδα να υπηρετούν μια βιώσιμη πολιτική μεταφορών, όχι την κατασκευή καινούργιων αυτοκινητοδρόμων, όχι τα κέρδη κάποιων εταιρειών... 
...Στη σημερινή συγκυρία, είναι παράλογο να θέλουμε έναν αυτοκινητόδρομο από την Κόρινθο μέχρι την Καλαμάτα. Δεν αμφιβάλει κανείς ότι το τμήμα μέχρι την Πάτρα που έχει μεγάλη κίνηση και είναι πολύ επικίνδυνη η κατάσταση πρέπει να ολοκληρωθεί...
...Μετά την Πάτρα όμως η κίνηση είναι πολύ λιγότερη και θα πρέπει να δώσουμε έμφαση κυρίως στην ασφάλεια. Και πιθανότατα να δούμε τον υπάρχοντα δρόμο πως θα γίνει πιο ασφαλής, με ανισόπεδες διασταυρώσεις και πιθανότατα διαχωριστικό και πέρα από τον Πύργο είναι πολύ αμφίβολο αν χρειάζεται να γίνει ένα τόσο φιλόδοξο οδικό έργο...
...Αναθεωρώντας αυτό το πρόγραμμα, μεταφέροντας τους πόρους αλλού και κυρίως εντάσσοντάς το σ’ ένα σχέδιο για να βγούμε ταυτόχρονα όχι μόνο από την οικονομική , αλλά και την κοινωνική κρίση, ένα σχέδιο πράσινης στροφής με θέσεις εργασίας σε καινούργιους και βιώσιμους τομείς βάζουμε τα βήματα για να ξεφύγουμε από το σημερινό αδιέξοδο...", τόνισε ο κ. Μπούκλης....

Δεν υπάρχουν σχόλια: