Μείνεται συντονισμένοι στον 935radio....


Ενημέρωση για όλα!

Πέμπτη, 3 Φεβρουαρίου 2011

Πετράκος : Πανάκριβο το κόστος αποκατάστασης του δρόμου στη Σελασία.

3 Φεβρουαρίου 2011.
"...Οι πολίτες, οι φορείς και η αυτοδιοίκηση της Λακωνίας ζητούν να χυθεί άπλετο φως, όπως διαπίστωσα στην πρόσφατη επίσκεψή μου στη Λακωνία, στα προβλήματα δύο σοβαρών οδικών έργων του Νομού...'...Αυτό, τονίζει σε επιστολή του προς τον κ. Τατούλη, ο Περιφερειακός Σύμβουλος, κ. Θαν. Πετράκος...

Ο κ. Πετράκος προσθέτει τα εξής : 
"...Ο πρώην  Νομάρχης Λακωνίας κ. Κων/νος Φούρκας λίγες μέρες πριν τη λήξη της θητείας του, ζητούσε με έγγραφά του από τον απερχόμενο Γενικό Γραμματέα της Περιφέρειας Πελοποννήσου κ. Χατζημιχάλη να ενημερωθεί για τα έργα αυτά. Την προηγούμενη Τετάρτη το νέο Δημοτικό Συμβούλιο Σπάρτης συνεδρίασε κι όπως ασφαλώς θα γνωρίζετε, στη συνεδρίαση αυτή προσκλήθηκε και ο Πρόεδρος του Περιφερειακού Συμβουλίου κ. Γιώργος Πουλοκέφαλος και  η «Παρέμβαση Πολιτών Σπάρτης» διοργάνωσε  εκδήλωση – συζήτηση για τα δύο αυτά οδικά έργα...
...Κύριε Περιφερειάρχη,

1) Για την παράκαμψη Σελασίας – Βουτιάνων. Είναι γνωστό ότι ξεκίνησε το 2005, ολοκληρώθηκε το 2009 και σε δύο μήνες μετά την ολοκλήρωσή της κατέρρευσε ο δρόμος. Παρουσιάστηκαν δύο κατολισθήσεις. 
...Το εν λόγω έργο έχει μέχρι τώρα πληρωθεί 36,5 εκατ. ευρώ (αρχικός προϋπολογισμός 20 εκατ. ευρώ και συμπληρωματικός προϋπολογισμός 16,5 εκατ. ευρώ) και ο εργολάβος ζητάει άλλα 26,5 εκατ. ευρώ για να αποκαταστήσει τις δύο κατολισθήσεις.

...Επειδή σίγουρα υπάρχουν ευθύνες και για την κατάρρευση του εν λόγω δρόμου, αλλά και επειδή το ποσό της αποκατάστασης είναι τεράστιο και όχι μόνο κατά τη γνώμη μου, αλλά κυρίως κατά τη γνώμη τεχνικών ειδικών, ζητώ να ενημερωθεί το Περιφερειακό Συμβούλιο:

α) Αν εφαρμόστηκε η αρχική μελέτη του έργου.

β) Γιατί ο προϋπολογισμός της συμπληρωματικής δημοπράτησης είναι τόσο μεγάλος;

γ) Ποιος είναι ο τρόπος ανάθεσης των μελετών αποκατάστασης;

δ) Αν διενεργήθηκε έρευνα για τις αιτίες της κατάρρευσης του δρόμου και ποια τα αποτελέσματα αυτής.

ε) Αν έχουν αποδοθεί ευθύνες για την κατάρρευση και σε ποιους και αν όχι, αν είστε διατεθειμένος να ζητήσετε να αποδοθούν.

στ) Αν εξετάστηκαν στη μελέτη αποκατάστασης άλλες λύσεις ασφαλείς με μικρότερο κόστος από τα 26,5 εκατ. ευρώ που ζητούν.

Κατά τη γνώμη μου δεν είναι δυνατόν να ανεχθούμε αυτό που γράφτηκε στον Τύπο, το κόστος του νέου αυτοκινητόδρομου Κορίνθου – Πατρών να είναι 4,5 εκατ. ευρώ το χιλιόμετρο και το κόστος παράκαμψης της Σελασίας – Βουτιάνων να ανέρχεται στα 7,5 εκατ. ευρώ το χιλιόμετρο!!!

2) Παράκαμψη Σπάρτης (Σκούρα – Πυρί). Και το έργο αυτό, όπως και το προηγούμενο, ήταν έργο που είχε αναλάβει να υλοποιήσει η 3η ΔΕΚΕ.

Παρακαλώ να ενημερωθεί αναλυτικά και γι’ αυτό το έργο το Περιφερειακό Συμβούλιο και συγκεκριμένα:

α) Ποιος ο προϋπολογισμός δημοπράτησης του έργου;

β) Ποιος ο προϋπολογισμός της σύμβασης;

γ) Αν υπάρχει ανακεφαλαιοποιητικός πίνακας του έργου.

δ) Να δοθούν τα αντίγραφα των λογαριασμών που εκδόθηκαν από την 3η ΔΕΚΕ.

ε) Ποιος ο προϋπολογισμός αποπεράτωσης του έργου;

στ) Αν τηρήθηκαν οι μελέτες στην κατασκευή του έργου.

Και επιπλέον:

ζ) Τι συνέβη και ο ανάδοχος του έργου αυτού κηρύχθηκε έκπτωτος;

η) Αληθεύει ότι ο ανάδοχος είχε πάρει 5,5 εκατ. ευρώ παραπάνω από το ύψος του έργου που είχε υλοποιήσει;;;

θ) Και αν ναι, ποια υπηρεσία έχει την ευθύνη γι’ αυτό και ποια συγκεκριμένα στελέχη της;

ι) Αν αληθεύει ότι ο προϋπολογισμός ολοκλήρωσης του έργου είναι υπερδιπλάσιος της αρχικής σύμβασης και γιατί;

....Κύριε Περιφερειάρχη,

...Επειδή δεν πρέπει να επαναλαμβάνονται τα φαινόμενα που παρουσιάστηκαν με το γνωστό Παραδείσια – Τσακώνα, ούτε να υπάρχει διασπάθιση δημοσίου χρήματος, την ώρα μάλιστα που ο λαός στενάζει με τα αντιλαϊκά μέτρα της κυβέρνησης και της τρόικας, παρακαλώ όπως ζητήσετε τα πλήρη στοιχεία για τα δύο ανωτέρω έργα και ενημερώσετε πλήρως το Περιφερειακό Συμβούλιο και με έγγραφα για όλα όσα ζητώ...".

Δεν υπάρχουν σχόλια: