11 Νοεμβρίου 2010.
Η οικονομική κρίση και η μείωση των εισοδημάτων των μεσαίων, κυρίως, τάξεων, άλλαξαν, άρδην, τις νοοτροπίες των καταναλωτών..Σήμερα, ο μέσος πολίτης, υπολογίζει και το "τελευταίο" ευρώ, αφήνοντας πίσω, συνήθειες δεκαετιών...."...Έχω θέσει όριο τιμών στις αγορές μου και δεν ψωνίζω περιττά πράγματα. Επίσης, προαποφασίζω τι είδη θα αγοράσω, πριν πάω στο σούπερ μάρκετ και φτιάχνω μια λίστα αγορών με τα απαραίτητα...", δήλωσε στο ΑΠΕ η κα. Αγγελική Βούλγαρη, διατροφολός-διαιτολόγος, για τις αγοραστικές της συνήθειες...."Σε κάθε επίσκεψή μου στο σούπερ μάρκετ, ψωνίζω φθηνά και λίγα προϊόντα και δεν ξεφεύγω σχεδόν ποτέ από τον προϋπολογισμό μου", δήλωσε η Ελένη Ραζή, συνταξιούχος....
Η οικονομική κρίση και η μείωση των εισοδημάτων των μεσαίων, κυρίως, τάξεων, άλλαξαν, άρδην, τις νοοτροπίες των καταναλωτών..Σήμερα, ο μέσος πολίτης, υπολογίζει και το "τελευταίο" ευρώ, αφήνοντας πίσω, συνήθειες δεκαετιών...."...Έχω θέσει όριο τιμών στις αγορές μου και δεν ψωνίζω περιττά πράγματα. Επίσης, προαποφασίζω τι είδη θα αγοράσω, πριν πάω στο σούπερ μάρκετ και φτιάχνω μια λίστα αγορών με τα απαραίτητα...", δήλωσε στο ΑΠΕ η κα. Αγγελική Βούλγαρη, διατροφολός-διαιτολόγος, για τις αγοραστικές της συνήθειες...."Σε κάθε επίσκεψή μου στο σούπερ μάρκετ, ψωνίζω φθηνά και λίγα προϊόντα και δεν ξεφεύγω σχεδόν ποτέ από τον προϋπολογισμό μου", δήλωσε η Ελένη Ραζή, συνταξιούχος....
...Εδώ και σχεδόν δύο χρόνια, ολοένα και περισσότεροι Έλληνες έχουν περιορίσει τις παρορμητικές αγορές τους και προγραμματίζουν πλέον τις δαπάνες για την κάλυψη των βασικών αναγκών τους. Η οικονομική κρίση έχει μεταβάλει σημαντικά την αγοραστική συμπεριφορά, καθώς η πλειοψηφία των καταναλωτών έχει μειώσει την αγορά των αγαθών, που δεν τους είναι απολύτως αναγκαία και ένας στους τέσσερις Έλληνες δηλώνει πως δεν του περισσεύει εισόδημα για περιττές αγορές....
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου