Μείνεται συντονισμένοι στον 935radio....


Ενημέρωση για όλα!

Κυριακή 20 Φεβρουαρίου 2011

Ντομινίκ Στρος-Καν : Δεν έχω τίποτε άλλο στο μυαλό μου...

20 Φεβρουαρίου 2011.
Ο επικεφαλής του Διεθνούς Νομισματικού Ταμείου, ο Γάλλος Ντομινίκ Στρος-Καν, επέμεινε το Σάββατο ότι δεν έχει "τίποτε άλλο στο μυαλό του" πέρα από το ΔΝΤ, ερωτηθείς σχετικά με τις προθέσεις του εν όψει των προεδρικών εκλογών στη Γαλλία το 2012, στις οποίες οι δημοσκοπήσεις τον φέρουν να είναι φαβορί.
..."...Θα επαναλάβω αυτό που έχω ήδη επαναλάβει 25 φορές", δήλωσε σε συνέντευξη Τύπου μετά από τη συνάντηση των υπουργών Οικονομικών του G20 στο Παρίσι.
"Σήμερα ηγούμαι του ΔΝΤ και η εργασία αυτή απορροφά όλο μου το χρόνο....και πιο πολύ από όλο μου το χρόνο".
"Δεν έχω τίποτε άλλο στο μυαλό μου", είπε. Η θητεία του Στρος-Καν στο θώκο ολοκληρώνεται το Νοέμβριο του 2012. 
...Οι δηλώσεις αυτές σημειώνονται ενώ πολλοί γάλλοι σοσιαλιστές πιέζουν τον Στρος-Καν, που προβάλλεται ως δυνητικό αδιαφιλονίκητο φαβορί εάν θέσει υποψηφιότητα στις προεδρικές εκλογές κατά δημοσκοπήσεις, να ξεκαθαρίσει εάν προτίθεται να διεκδικήσει --ή όχι-- το χρίσμα του κόμματος....(ΑΠΕ)

Δεν υπάρχουν σχόλια: